Diverse wrestlingprylar, ringar, bälten, posters etc

8.   

Bild 8. Ny WWE slips med RAW/SMACKDOWN/ECW-tryck

17.

Bild 17. Ringklocka med hammare

26.

Bild 26. Backlashposter! H

Nedan följer lite promobilder och fotografier som jag eller mina barn fått signerade när vi träffat WWE-brottarna/divorna. Jag kan garantera att all är helt äkta eftersom vi själva varit med vid själva signeringen. Det är endast Hulk Hogan och The Rock som vi inte träffat personligen så jag kan inte säga att de är äkta till 100 % eftersom dem har jag fått tag på annat sätt (men då har det garanterats att de är äkta). Anledningen till att jag lägger upp dessa är att jag haft en del förfrågningar samt att mina barn inte vill ha dem på väggarna. De tycker att de promos som är personligen dedikerade är mer än tillräckligt att ha uppe (och min fru instämmer och tycker att mitt wrestlingintresse inte helt ska influera väggarna i vårt nya hus). Vad kostar dessa då? Ja, det vet jag inte eftersom jag har svårt att sätta pris på sådana här dyrgripar. Är du intresserad, hör av dig med ett prisförslag och så får barnen tänka igenom det. Ni som funderar på att skicka mejl och säga 50 spänn för den och den kan låta bli. En osignerad promo kostar er runt 50-70 kr på Ebay, här har ni äkta varor med äkta autografer på så då kan ni tänka er att det faktiskt inte blir så billigt! Här pratar vi alltså seriösa bud.

42.
 43.  44.

Bild 42. The Undertaker, häftigare blir det knappt.

Bild 43+44. The Undertaker och så snygg så att hälften är nog.

45.
 46.  47.

Bild 45-46. Ric Flair och märk hur pennan läckte när han skrev!

Bild 47. Edge innan han var Rated-R

48.
 49.  50.

Bild 48. SÅLD

Bild 49. Chris Y2J Jericho

Bild 50. Eugene

51.
  53.

Bild 51. Batista

Bild 53. Hollywood Hulk Hogan (ej insamlad personligen av oss)

54.
 55.  56.

Bild 54. Kurt Angle

Bild 55. Simon Dean

Bild 56. The Rock (ej insamlad personligen av oss)

57.
 

Bild 57. Lita

Om du vill titta närmare på sakerna, klicka på bilden så blir den större. Finns intresse för köp så går det bra att kontakta mig via mejl, trentmac [@] gmail punkt com. Det går alldeles utmärkt att lägga bud på bara en av sakerna från bilderna. Du bestämmer själv vad du vill ha. Jag svarar alltid så fort jag kan. Alla bud beaktas men skambud har jag inte tid att svara på.
Trackback
RSS 2.0