WWE-figurer i originalförpackning

JAKKS & JAKKS CLASSICS

MATTEL

Något riktigt spännande har jag att erbjuda här, de allra senaste wrestlingfigurerna från WWEs nya samarbetspartner Mattel. Alla är i originalförpackning, oöppnade och med andra ord orörda. Såvitt jag ser är de ungefär samma storlek som Jakks figurer. Deluxe versionerna här är enligt utsago minst lika böjbara som Jakks Deluxe och de "vanliga" figurerna är böjbarare än Jakks motsvarighet. Dessutom är dessa figurer än mer naturtrogna än Jakks och jag som har sett det mesta i figurväg och är Jakks-trogen kan mer än väl rekommendera dessa, det är därför jag tagit in dem! Något som är extra roligt med Deluxe-versionerna är att de kommer med något slags klädesplagg som man kan ta av/klä på. Ser ni några figurer på baksidorna på paketen (som jag inte har), tveka inte att höra av er så ska jag se vad jag kan göra. Då så, varsågoda! Och bara så att ni tänker på det, figurerna är bakom plast så det är svårt att fotografera dem och göra dem rättvisa.

1.

1.

Bild 1. SÅLD

3.

3.

Bild 3. SÅLD

4.   

Bild 4. SÅLD

6.

6.

Bild 6. Chavo Guerrero, behöver jag säha något mer? Han är en Guerrero och dessutom en av de trevligaste brottare jag träffat personligen 129 kr


8.

8.

Bild 8. SÅLD

10.

10.

Bild 10. The Rated R Superstar Edge, han må ha slutat brottas men figuren kan fortsätta precis som värdet på den fortsätter, uppåt! 129 kr

Om du vill titta närmare, klicka på bilden så blir den större. Finns intresse för köp så går det bra att kontakta mig via mejl på trentmac [@] gmail punkt com.

Trackback
RSS 2.0